2008年7月5日星期六

屏息以待月內反彈

尋日7月4日,是為美國獨立日。昨晚美股休市。

星期四美股半日市, DOW 收市升咗 73點,收報 11,288點。11,288,一一易發發,好似幾好意頭咁。星期五亞洲區股市就仲係未企得好穩:日本微跌,係 55 年嚟首次連跌 12 日;南韓就仲要插多 2%,人參仲未發揮功效;兩岸今日就開始咗直航,不過對台灣個市冇乜幫助,亦跌超過 2%;阿爺嗰便睇指數就微跌,上證指數收報 2,669點,跌 33 點,或 1.24%。

如果睇個周線圖,上證指數一連七支陰燭。週五煤炭股狂瀉,理由係受資源稅調整傳聞影響。據聞新方案核心內容包括徵收方式由從量徵收改為從價徵收以及徵收的標準會適當提高。咁樣攪會增加煤商的經營成本。A 貨市場嗰便,中煤能源 (#601898) 跌 7.8%、中國神華 (#601088) 跌 8.13%,兗州煤業 (#600188) 跌 6.72%。至於香港的煤炭國貨,則跌得冇咁勁,普遍約跌唔夠 5%。

昨日港股嘛 ...... 算係亞洲區唔錯架喇。星期五恆指曾經升咗差唔多 300 點,不過高位承接力弱,最後收市收報 21,423點,升 181 點。升市成交卻少,只有 501 億。七月期指卻出奇地高水 102 點,收 21,525 點。

繼工商銀行 (#01398) 發盈喜後,招商銀行 (#03968) 同埋中信銀行 (#00998) 昨日收市後,亦分別披露上半年淨利潤按年大增 100% 以上,以及 150% 以上,雙雙報喜。息差擴大,盈利有增長。估計星期一開市,內銀股應會有所反彈,如無意外亦會帶動其他中資金融股如保險股等上升。

維京人原本手持的港交所 (#00388) 認沽窩輪 (#07179) 昨日亦平倉。六月中買入價為 $0.144,昨日沽出會為 $0.24,賺 66%。今次策略又一次成功!其實小弟仲係好睇淡個後市,只係覺得恆指由五月頭跌落嚟,亦差唔多有成 5,000 點,屬於大超賣。雖然多咗人話睇淡個市話會去到 20,000 樓下,但如果多咗人睇淡,小弟憑傳統智慧加相反理論,呢個可能反而係短期見底之兆。加上港交所去到 $100,好多人會覺得好抵而且會好有支持咁,沽落去短期值博率未算高,所以根據「有食唔食,罪大惡極」的原則,平咗倉賺咗先算。

家下呢期睇淡的因素,除咗美國次按爆煲後的一連串惡果外,其中一個係油魔攪攪震所做成。油價超過 $140 後,好似仲未有捨得食飽要飲杯茶抖抖,反而好勇猛咁想向 $150 埋手。不過小弟覺得油價去到 $150 前,應該唔會再大幅上升。理由係推升歐元的加息因素,隨住前晚歐洲央行行長 Jean Claude Trichet 棄用對通脹「高度警愓」字眼,以及對經濟有顯著下跌的風險而告終。歐元向下,相對美元會強番少少,而美元強對油價會造成阻力。雖然阻力未必大,但都好過冇。

道指其實已跌破複式 head and shoulders top,量度跌幅可以去到約 10,600 點左右,距離現水位仲有約 700 點水位可以跌。不過呢個頭肩頂亦用咗約四個月時間形成,中間有所反彈或唔郁亦好正常。加上如果油價升唔穿 $150,而前排美國政府發咗退稅支票刺激消費,可能嚟緊的經濟數據未必會預期中咁差。咁樣對美股可能有少少心理幫助。

維京人估計七月應有個約千點的反彈,下星期可能買入恆指牛證或 call 輪。不過就算係亦唔會揸得長,因為小弟中長期都係睇淡。尤其係美國,樓市爆破起碼要衰三五七年,大家睇下 97 年香港樓市跌到 03 年沙士時期就知!就算美國爛船都有三斤釘,相信都要 09 年打後先會復原。

估計下週中後期或到七月中嗰個禮拜,反彈就嚟。就等下個星期初 D 剩餘沽盤出埋嚟先啦!

Good luck!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange