2008年7月7日星期一

唔夾淡倉,好友點會落搭

啱啱過咗的週末,維京人先話短期可以看好後市,仲話呢次反彈恆指可以彈返千零點。點知話口未完,今日恆指已經接近完成小弟心中一半的反彈。今日恆指收報 21,913 點,升咗 489 點。成交好番少少少少,都係咁上下啦,有成 598 億元。七月期指收報 21,888 點,意頭好好但就低水。

阿爺嗰便今日大升。上證指數升咗超過 100 點,收報 2,792 點,實升 122 點,或 4.59%。較有代表性的滬深 300 指數今日收報 2,882 點 (又係幾好意頭?),升咗 140 點,或 5.14%。日股嗰便亦終於打破連跌十二日的彊局,可以抖下氣。

啱啱開市的美股則做得唔錯。寫呢篇 post 花旗市開咗個零鐘左右,DOW 升 90 點咁上下。美股做好原因係油魔退守返番去大約 $140 咁上下,油價跌咗超過 $5,或超過 3.5%。油價跌令美股暫時由熊市邊緣爬番上來。係咪真係短期成功走出熊掌要睇埋今晚收市先至知。

今日港股個市咁好,係因為有幾單好消息出嚟:上星期內地銀行股發「盈喜」不在話下;內地亦因為金融股有好消息而 A 貨大升;習副主席訪港,暗示或公眾自我傳釋為阿爺可能有新政策益港等等。其實對小弟嚟講,恆指由五月頭跌落嚟差唔多有成五千點,點樣都要借 D 咦反彈的。不然個市日日跌,想買貨的都會好冇癮啦!冇人買貨,淡友又如何可以沽貨?所以要先引蛇出洞,等大家憧憬一下奧運前會有一片歌舞昇平的景象。

今次反彈唔知維唔維持到多一陣。如果睇恆指三個月的走勢圖,短期可能會挑戰 23,000 呢個重要阻力。如果睇番長少少,我哋試下由上年十一月浪頂與五月頭高位呢兩點畫條線,中期下降軌阻力會喺 25,000 點左右。小弟上星期放咗港交所 (#00388) 的 put 輪,暫時仍長線持有 A50 基金 (#02823)。想聽日買恆指 call,不過又怕會冇力上。

ummm ...... 估計油價升咗一輪會有少少回吐, DOW 可能會藉此徘徊於 11,000 點 - 13,000 點。尤其係美國好多公司會喺呢個禮拜公佈業績,美元上半年跌得咁勁而喺美國上市的公司好多都係環球企業賺外滙,可能業績都未必係咁差。唔通道指可能真係會暫別熊仔?如果係,咁會帶動環球股市氣氛做好。港股亦應該會唔錯。OK, 諗完一輪,聽日都係買恆指 call。個個都睇恆指過唔到 23,000,但照路睇,應該點都會升番穿啩?

又睇下點? Good luck !!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange