2008年9月2日星期二

開始買貨

維京人成個八月都忙到九彩,唔好話股市,連奧運都冇乜時間睇。而八月個市又真係唔睇好過睇,港股升一日跌一日,而最後都係跌!個個都覺得個市跌到咁真係冇乜心機。

今日四叔又出嚟講嘢,話恆指目標已由年頭的三萬二變做家下的兩萬三,連佢自己都嗔話輸錢。你話喇,咁攪法,個市點會升得去邊?個個驚 D 有錢佬放貨嘛 ...... 今日港股成交仲縮到只有約唔夠五百億港元。做經紀的睇嚟有咁耐風流,今期就算唔折墮都唔會 happy 得去邊也。

不過小弟就始終相信物極必反的道理 (問題係物幾時到“極”同埋幾時“返”咁啫)。今日恆指曾插穿 20,600,收市出奇地報升收 21,042,卒之都升咗 136 點。最神奇係期指,預計大低水點知午市彈返上嚟仲大高水 120 點,睇嚟對後市有 D 啟示。

今晚美國開市,藉颱風威力大減,油價曾跌超過 $6,而道指一開市已經升超過 200 點。寫呢篇 post 的時候 DOW 升咗 191 點。如果美市能夠 keep 住個升勢,聽日港股一定會大升。如是,係趁勢買入定係藉高沽貨?呢個其實都係一個幾主觀的問題。小弟就可能會選擇買貨,反而唔吼大價股而吼 #00568 山東墨龍,博佢上星期有大成交可能有後著。

Good luck !!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange