2008年9月24日星期三

股神買高盛.東亞傳擠提

阿爺出手救市,不過內地個市都唔係好頂得住。 A 貨前兩日繼續沽盤擁現,上證指數尋日仲險守 2200,今日一開市就已經跌破。臨收市唔知係咪阿爺喺背後發功,中石油尾市受神祕盤帶動,令到上證指數又返翻去 2200點樓上。收報 2216點,真係險過剃頭。

港股繼上個星期嘅大落大起後,今個禮拜呢個時候市場人士都係睇淡者比較多。港股普遍受美股帶動,美股受股神巴菲特入股買高盛都冇乜好樣嘅走勢俾大家睇吓,難免氣氛麻麻。

尋晚打完風,今日魚缸走勢反覆。今日恆指早段反彈升超過 300點,一度重上 19000關口,但其後升勢乏力,收市僅微升 89點,收報 18961點。成交一般啦,約 590億。

一眾食品股除咗維他奶 (#00345) 比較標青外,其他大部份唔駛點講就緊係冇運行啦!尤其係傳出東亞 (#00023) 擠提事件,攪到人心惶惶。有 D 似返番去 97 年金融風暴嘅 feel。

小弟下午都收到老豆打嚟急 call,問我有冇存款喺東亞度。好彩維京人幫襯開都係發鈔嗰幾間,所以都唔係好關我事。不過放咗工都忍唔住,走咗去其中一間分行睇吓乜嘢環境咁。仲影咗幾張 snapshot 同大家分享吓啦。






其實如果我有錢喺東亞,都唔排除學埋 D 公公婆婆走去排埋一份,攞番 D 老本。自從雷曼兄弟爆煲事件後,心諗百年老店話執就執咯,又有乜嘢係唔可能發生?雖然自己都覺得東亞事件係一個謠言,係絕對唔可能有事嘅,但大家都應該體諒排隊攞錢嘅小市民。今日連去咗美國公幹嘅三點不露主席都趕返番嚟主持大局,可見事態嚴重。

不過 AIG 俾美國政府救番又俾咗我另一番嘅啟示,就係買嘢要買大,因為政府唔想影響市場生態,就算最 buy 自由經濟嘅美國都會入市救市。既然係咁,我諗 D 資產放喺發鈔嗰幾間銀行應該相對嚟講都比較穩陣。東亞其實我都覺得好穩陣,因為佢嘅主席同阿爺關係都唔錯,小弟相信如果真係有事總會有人會出手打救,不過係邊個出手就唔知咯。

小弟上星期五買咗嘅 A50 call 輪 #13894 暫蝕約 20%。由於係小注,暫時 hold 多陣。

過兩日神七飛天,唔知會唔會為個市沖喜下?另外,今日 Google 仲公佈咗出 Google Phone,睇嚟手機市場繼續有一番熱鬧。

Good luck!

P.S. 小弟近排出咗個新 blog iPhone 維京人,大家記得幫忙 bookmark, forward 同埋 revisit 喇! Cheers!

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange