2009年5月25日星期一

買阿里巴巴即係買馬雲

今日港股低開後,恆指曾跌 332點。其後有反彈,恆指收市報 17,121點,升 59點或 0.35%。

港股反彈,主要受內地 A 貨做好所影響。A 貨今日做好,又受中石油 (#00857) 傳收購新加坡石油消息所刺激。

港股則禾雀亂飛格局,特別係 D 內房股同地產股,升幾十個巴仙都好似冇咩特別咁,嚇死人!

至於維京人推介嘅阿里巴巴 (#01688),今日上午曾跌 2%。本身想入貨,但要開會。結果喺下午 $13.5 嘅高位追咗貨。利害嘅係高處未算高,收市報 $14.42,「微升」11.09%!維京人即市約賺 6%。

冇錯,話「微升」係因為今日嘅股仔大部份都係「巨升」。至於本身想長線揸貨嘅我,見升勢咁勁,反而想短炒。不過都係揸住先。

經 blog 友留言提醒,先知原來阿里巴巴同微軟上星期傳有單 deal。不過維京人睇好嘅理由其實比較單純,就係睇好網上拍賣嘅前景。上星期五喺深圳書城,見到好多書介紹淘寶網、拍拍、易趣等,都係教人點樣網上開店,而且仲好 pro 㖭。

如此才驚覺原來除了外國,online business 已經於內地爆得火烈。再睇番阿里巴巴嘅業績,首季少賺 16%,營業收入升 19﹪,不過主席馬雲對明年利潤恢復信心。

近期公司嘅新聞又真係唔少,包括傳收購敦煌網 (DH Gate 係呢排好「紅」嘅 drop shipper)、又同土耳其軟件開發商 Logo Group 組成戰略同盟、旗下 B2B 同埋淘寶網首次以「網貨」交易形式為中小企業同埋網路零售商搭橋。再加埋阿里巴巴總部杭州承諾抵制盜版,加上微軟將在當地投資,一切一切,都見到主席馬雲多多攪作。

買科技股,好多時都係買個主席,好似 Apple 就係買 Steve Jobs。而 Alibaba 就係買馬雲!小弟睇好中國網絡生意嘅前景,睇好 #01688,加上睇圖似做緊圓底,暫睇 $17,再睇 $20。

其實都睇好騰訊 (#00700),不過硬係覺得佢嘅 QQ 冇創意,明顯地抄 ICQ,維京人唔係咁鐘意!(雖然 MSN、Yahoo! Massager 實情都係抄 ICQ)

Cheers!

******

近排比較忙,如果想睇維京人嘅 update,可以去 twitter

******

荷比盧+巴黎遊

0: 初一開始遇厄運
1: 阿姆斯特丹感覺: 運河、單車、大麻、紅燈區、仲有花。
2: 好荷蘭感覺但有點造作的 Zaanse Schans
3: 不一樣的運河城市 - Utrecht
4: 城鎮雖小,建築美麗 - Haarlem
5: 閒逛阿姆斯特丹
6: 先到 Utrecht 鐵道博物館,再到 Rotterdam

******

維京人近期愛上跑步,有空請幫幫忙為小弟打氣啦!(雖然有成兩個幾三個禮拜冇跑)

http://runningviking.blogspot.com

7 則留言:

匿名 說...

上市前有報導話馬雲的淘寶同交易寶冇納入1688上市資產,不知屬實否。

chaco

Plau 說...

To 匿名

是支付寶。alibaba 下面有六大公司,還沒分拆,詳情請參考http://news.alibaba.com/specials/aboutalibaba/aligroup/index.html

馬化騰跟馬云最大的分別,一個是商人,一個是文人。馬云有其浪漫的一面,有理想,但旗下業務只有Alibaba是賺的。

不太同意viking他等同中國 Steve Job 的理論,硬說可以說他是中國互聯網的 Obama, 上市了/在風暴中才是考驗他實力的時候。

又 $20 是不是太高了?

黑人 說...

$16 (約15-2x%) 比較大機會上得到

今日日月報都有社論叫大家不要高追,免得做點心

唔知有幾多散戶會聽呢?

阿湯 說...

QQ其實只係ICQ,唔通真係可以靠啲game食糊?

richmapoor ma 說...

馬云是一個有夢的人.

小女子 說...

Beware la ~ today ~ seem 高位散貨 ...

市場維京人 說...

Plau,

謝謝你對匿名嘅解答。

買阿里巴巴,實情係有 D 情意結嘅。$20 係咪太高?買一個夢好難定價嘅,小注冇問題吖。

黑人,

家下太多散戶太小心,未到回吐時。

湯記,

QQ 大賣廣告都有錢收。只要凝聚到用戶群,就有機會做生意。

媽媽,

冇錯,我就係要買佢個夢。

小女子,

太多太小心嘅散戶未入局,散貨應未係時候。睇今晚美股。

Cheers!

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange