2009年3月8日星期日

城鎮雖小,建築美麗 - Haarlem

年初三早上於荷蘭嘅天氣冷得要命,食咗早餐後係時候選定一個城市去玩喇。為咗下午可以多點時間閒逛 Amsterdam,結果選擇了位於荷蘭北部,距離 Amsterdam 比較近嘅城市哈倫 Haarlem。坐火車約 20分鐘就可以去到。





步出哈倫嘅車站,約向南步行 10分鐘就可到達市區。當天氣溫接近零度,唔知係咪太凍嘅關係,天上氾起一浸冷冷嘅薄霧,但又冇落雪。條街唔算話太多人。



哈倫嘅主要景點係聖巴佛 (St. Bavokerk) 教堂,位於市廣場嘅東側。市廣場有叫做舊肉市場,現代美術館就喺教堂旁邊,不過去嘅時候比較早,淨係入咗教堂。



聖巴佛教堂外觀好鬼莊嚴同雄偉,據聞係屬於後哥德式建築。教堂入面有豪華嘅管風琴箱攞設,加上唔知邊度奏起嘅管絃音樂,感覺神聖。







行完都係朝早 11點左右,好早啫,於是乎四圍行下。





天氣太凍,決定搵間博物館入去暖下先。搵下搵下就去咗泰勒斯 (Teylers) 博物館。以下相片最舊嗰棟 building 就係,睇外型就真係估佢唔到。



呢個博物館好「騎呢」,除咗有義大利、法國同埋荷蘭嘅素描同埋繪畫外,仲有大量嘅化石、礦物等自然科學類嘅館藏。睇番旅遊書先知泰勒斯博物館係荷蘭最古老嘅博物館,於 1784年開幕。

離開博物館後,對出有條河,景色唔錯。天氣太凍,當其時條橋嘅欄杆仲好似結咗霜咁。







睇指示行少少會見到風車。於是乎喺凍到驣驣震嘅天氣下,一路行一路搵。當搵到嘅時候,真係好開心。





然後就返咗去 Amsterdam,繼續閒逛。下次再續。

******

周末繼續寫埋荷比盧+巴黎遊

0: 初一開始遇厄運
1: 阿姆斯特丹感覺: 運河、單車、大麻、紅燈區、仲有花。
2: 好荷蘭感覺但有點造作的 Zaanse Schans
3: 不一樣的運河城市 - Utrecht

******

維京人近期愛上跑步,有空請幫幫忙為小弟打氣啦!

http://runningviking.blogspot.com


******

6 則留言:

卡臣 說...

好涷呀~~

L L 說...

天色真係幾昏沉吓噃!

N/A 說...

感覺好 relax !@

市場維京人 說...

卡臣,
凍到差 D 生凍瘡。

laulong,
係呀。呢 D 景真係唔知點影先好。

巴林,
Relax 到想今晚中六合彩聽日再去過!

Cheers!

larching 說...

卡臣,HI,在維京人網誌跟你打個招呼,我是上海阿正,維京人的大學好朋友。

維京人, (其實我可不可以嗌你真名? 好唔慣)

我不記得有沒有跟你說過,我前幾年去AMSTERDAM的一件趣事。這趣事就是被你提醒了的這個小鎮HAARLEM。(我老早就忙了這鎮的名字,是你這次寫才讓我記回這個鎮名。)

事縁你都知道我很喜歡騎單車,當時其中一天我就在AMSTERDAM租了一輛單車,準備騎車渡過那一天。當時前有另一位朋友就跟我說過HAARLEM這鎮很有趣,又不遠,應該去一趟。當時一個人去又沒有什麼計劃,就大膽決定了騎車到最近的小鎮一趟。當時應該是食完午飯,就跟著那路牌進發。

一直騎一直騎,加上我對那些里數路牌不慣不熟,一邊看著那些路牌,本來說剩下50,騎騎騎,剩下30剩下10後,突然一下反而升回40。(數字當然是印像)當時已經騎了有一個多小時,以為馬上到的一個地方突然原來還有一段不短的路。

當時還已接近四點,心諗如果一直走回來單車不能上火車就大X獲,又不可能回頭,進退兩難就繼續吧。

不停的騎,騎了總共三小時多,腿都軟了,冬天天又早黑,在天陰陰的情況下終於大概五六點到了HAARLEM。

到了HAARLEM,第一時間到火車站了解單車能不能上火車。好彩,是可以的。

最後在HAARLEM什麼也沒看,天黑黑的情況下隨便騎車兜了一會,在市廣場的一個露天的咖啡店喝了一杯並看著停泊的單車休息了一會後,就坐火車回AMSTERDAM了。

這是一件令我難忘的事,火車20分鐘,我用忐忑、有點不知前路的騎了3個多小時。有點估計錯誤,但還是蠻值得的一個旅程。謝謝你,令我想起這個叫HAARLEM的小鎮。

市場維京人 說...

larching,

咁頂癮,一於將你嘅經歴喺下次遊記貼埋出嚟!

Cheers!

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange