2009年3月22日星期日

閒逛阿姆斯特丹

年初三早上去完 Haarlem 後,中午又返回 Amsterdam,諗住會多嘢食 D,同埋下午喺市中心四圍遊盪。

睇地圖,發現 Waterlooplein (滑鐵盧廣場)附近有個跳蚤市場。好!一於去睇下。於是乎就坐上呢次旅程嘅第一程地鐵。

呢個就係Waterloo 嘅地鐵站喇。



荷蘭嘅地鐵除咗舊之外,站入面有時會傳出陣陣嘅尿味。相信歐洲好多地方都係咁,基本上同香港嘅地鐵簡直冇得比。



一出站就見到棟似係教堂嘅 building,地面就係跳蚤市場。





成朝都冇乜點食嘢,點都要醫肚先。於是乎搵咗間較為似樣嘅餐廳大快朵頤。間餐廳就係喺以下建築物地下。



價錢約十蚊歐羅一位。我叫咗個魚,點知又係搭薯條。食到濟。









食完飯緊係閒逛,同埋享受一下充滿陽光(但好凍)嘅 Amsterdam 啦。









當地嘅建築好特別。以為去錯咗 Rotterdam。









行吓行吓,咁又去到其中一個景點 Waag (計量所)。



同埋疑似景點馬雷吊橋嘅地方。







睇旅遊書,本來想搵嗰條紅色而有特色嘅唔知乜鬼橋。於是乎搭車返去 Amsterdam,諗住轉搭巴士。點知旅遊書寫錯,攪到搭錯咗巴士去咗 Amsterdam 北面嘅住宅區。(所以本旅遊書已經俾小弟撕爛咗,醒唔起嗰條叫乜鬼橋㖭)

難得嚟到,順便行吓。住它小區中心有個中型嘅露天商場。睇嚟歐洲嘅大減價同香港嘅一樣,通街通巷都係。有圖為證。睇嚟歐洲嘅零售商真係要錢唔要貨喎。











行咗陣就搭番車返去 Centraal Station 附近嘅街道閒逛,仲去埋性博物館㖭。入面基本上都冇乜特別,主要係 D 裸女同埋 SM 嘅相片,同埋一 D 性用品展示等。較為特別嘅請參看下面。





咁樣行咗一日,幾好玩但又幾攰。亦要返酒店 pack 行李,因為初四要出發去另一城市 - Rotterdam 鹿特丹是也。

******

同場加映,朋友 larching 嘅回應。

近有在追看你的歐遊日誌...關於HAARLEM小鎮我有回應....

我不記得有沒有跟你說過,我前幾年去AMSTERDAM的一件趣事。這趣事就是被你提醒了的這個小鎮HAARLEM。(我老早就忙了這鎮的名字,是你這次寫才讓我記回這個鎮名。)

事縁你都知道我很喜歡騎單車,當時其中一天我就在AMSTERDAM租了一輛單車,準備騎車渡過那一天。當時前有另一位朋友就跟我說過HAARLEM這鎮很有趣,又不遠,應該去一趟。當時一個人去又沒有什麼計劃,就大膽決定了騎車到最近的小鎮一趟。當時應該是食完午飯,就跟著那路牌進發。

一直騎一直騎,加上我對那些里數路牌不慣不熟,一邊看著那些路牌,本來說剩下50,騎騎騎,剩下30剩下10後,突然一下反而升回40。(數字當然是印像)當時已經騎了有一個多小時,以為馬上到的一個地方突然原來還有一段不短的路。

當時還已接近四點,心諗如果一直走回來單車不能上火車就大X獲,又不可能回頭,進退兩難就繼續吧。

不停的騎,騎了總共三小時多,腿都軟了,冬天天又早黑,在天陰陰的情況下終於大概五六點到了HAARLEM。

到了HAARLEM,第一時間到火車站了解單車能不能上火車。好彩,是可以的。

最後在HAARLEM什麼也沒看,天黑黑的情況下隨便騎車兜了一會,在市廣場的一個露天的咖啡店喝了一杯並看著停泊的單車休息了一會後,就坐火車回AMSTERDAM了。

這是一件令我難忘的事,火車20分鐘,我用忐忑、有點不知前路的騎了3個多小時。有點估計錯誤,但還是蠻值得的一個旅程。謝謝你,令我想起這個叫HAARLEM的小鎮。

******

同場加映再加映,朋友 larching 嘅分享。喺度再次多謝 larching 嘅捧場,同埋咁好玩嘅 sharing。

既然寫開陳年舊事,就將陳年COFFEE SHOP細路咪學的隱事分享一下吧。(有些太久了,或含有幻想成份,但事先成明,我從來無掂嗰犯嘢,咪拉我。)

維京人博客內講到 AMSTERDAM 分 COFFEE SHOP 同 CAFE 兩種截然不同的休閒場所,前者MENU上都有名碼實價不同品種草類揀擇,後者卻是拿铁卡布奇诺的專買場所。當年本人與COFFEE雖已認定為終身伴侶,作為大婆的CAFE固然要幫襯幫襯,但既然已到了虎穴,又怎可能不親歷一下異鄉的温柔。

講到COFFEE SHOP,先讓大家了解場景的佈局。COFFEE SHOP的佈局跟一間CAFE不能同日而語,如果要比較的反而跟酒吧更為接近。長長的吧台後設有不同種類的洋酒,燈光是暗暗的,音樂當然也不會是輕輕的CAFE JAZZ或Mcdonalds Music,印像中是較為迷幻有節奏的。(雖然聽朋友講古典威力更強。) 我是晚上進去的,也沒看到客人點任何咖啡杯類飲品,反而看到的都是啤酒、洋酒。格局的沙發、吧台、卡座那種就不說了,不同的,就是吧台上、各茶几上均多了一缸煙草及一些如茶餐廳牙籤筒盛器載著的煙紙。

既然專業到MENU有得揀,煙草煙紙的設置,當然是讓發燒友自由搭配出最心水的比例,但對初哥或只來ONE NIGHT STAND的,你也可以買配好的ONE JOINT (記得好像不是這樣叫的,好像是 ONE PINCH)。

哈哈。終於講到我的戲肉親身經歷。

事關一人在異鄉,起初當然要睇定些,不敢亂嚟。我也入場前就決定,買而不現場食,但既然都進來了,就坐在吧台隨便點了一瓶啤酒旁觀一下四周的情況。神奇的地方出現了。基本上整個環境都滿佈濃煙,如果你學我這樣淨飲幾口,就已經不是一瓶啤酒的感覺。開始面紅耳熱,心情愉快,全身感觀敏感,BUT 仍然好清醒。

當然以我見好就收的性格,差不多就埋單走人,埋單前買了ONE JOINT,諗住回酒店才挑戰挑戰。(挑戰細節就不說了,總之安全情況下是一種比專業按摩百倍的放鬆。)

留在AMSTERDAM接近一周,入COFFE SHOP沒有很多次,因為買了的ONE JOINT,以我的膽量,剛剛好用一周。

哈哈。還有戲肉二。

最後一日,心玩大了,在最後的晚上,我再進入了COFFEE SHOP。也一樣的點了一瓶啤酒,感受了環境一會,但不同的是這次我ORDER了一根細的現場抽了一點。同樣見好就收,埋單走人,但或者真是抽狠了那麼的一點點,加上啤酒,我平時從那位置走到酒店的路程印像是15分鐘,在感觀度及敏感度提升下,雖然是很清醒,但一步一步一秒一秒都走得特別有感受,感覺那實際的15分鐘,好像就了半個小時有多。這個感受是很震憾的。當然,回想起來也是有怕的。

基本上這味嘢畢竟不是化學嘢,安全環境下,ONE NIGHT STAND 我覺得是可接受的一個體驗。但當然不要沉迷,因為絶對唔平。

******

荷比盧+巴黎遊

0: 初一開始遇厄運
1: 阿姆斯特丹感覺: 運河、單車、大麻、紅燈區、仲有花。
2: 好荷蘭感覺但有點造作的 Zaanse Schans
3: 不一樣的運河城市 - Utrecht
4: 城鎮雖小,建築美麗 - Haarlem

******

維京人近期愛上跑步,有空請幫幫忙為小弟打氣啦!

http://runningviking.blogspot.com


******

市場維京人 Twitter 版開通喇!想睇維京人 update,請到:

http://twitter.com/marketviking

Cheers!

9 則留言:

Betty 說...

你令我想起黄耀明的那首阿姆斯特丹.

imak 說...

那個朱古力dick dick 好正!!!

viking... 我剛開了twitter (受你的影響!), 可以請教一下用法嗎? how can post reply at your wall? you can't see my msg until you add me as follower correct?

市場維京人 說...

小瓶子,

明哥 D 歌真係好好聽。

imak,

嘻嘻,開 twitter 好吖,多謝你受我影響吖。
:P

我都 follow 咗你喇。你講得冇錯,只要人哋 follow 你,咁你 update 乜嘢你嘅 follower 都可以睇到。

Cheers!

聶秀康 說...

那地鐵令我想到倫敦的百年老車站都充塞著一股異味...還有快要塌下來的感覺...那是Baywater station.
再說荷蘭是歐洲較偏的國家通常是探親或工幹於一月的隆冬真是沒什看頭!

L L 說...

哇,維京,你嗰餐夠我食兩餐!

市場維京人 說...

3 耳,

係啦,冬天去得個凍字!不過淨係過年先有咁長嘅假期,無計。

laulong,

哈哈,that's why 過完年返嚟要開始跑步。

Cheers!

匿名 說...

我去 amsterdam 個時都無咁多時間,頭尾都未夠廿四小時就要走了。只係行左北面。

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

其實荷蘭也有她的特色,無數大小河道、梵谷林布蘭特、Anne Frank House、紅燈區、風車、花海、單車、跳蚤市場....好悠閒呢!

市場維京人 說...

石先生,

有時間玩耐 D,感受一下呢個悠閒城市。

巴黎旅客,

Anne Frank House 冇去到,其餘都基本上有去過或者感受過。Amsterdam 呢個城市真係比較特別。

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange