2008年3月25日星期二

我的第一個 blog post

終於的起心肝起咗呢個 blog。係呀,呢次真係的起心肝 ga ......

其實自己想寫 blog 好耐,真係好耐,而且係真係真係真係真係想寫好耐嗰隻 ...... 但正所謂萬事起頭難,要寫,總有無數個無厘頭的理由同藉口,叫自己唔好咁無聊同埋浪費時間去做埋 D 無謂嘢。

而且,一時間亦不知應該寫甚麼的題材會比較好,亦不知道應該如何寫會比較好。(都話自己好多個理由同藉口嘛)

只知道自己比較喜歡同人 share 吓一啲炒呢樣炒嗰樣既心得 (例如股票呀、窩輪呀等等一切可以輸錢的玩意) 。無論係輸係羸都好吖,都係想同人分享呀嘛。尤其係成日形住自己都有 D 睇市既智慧。而且,往往都幾好彩,算係睇得幾準吖咁呢。

雖然曾經炒外滙同期指衰咗,但話晒都係初哥,炒輸係正常既。(點知到而家都係未掌握到)

Yup,為了滿足自己的表演欲,寫咗呢個 blog 的第一個 post。


1 則留言:

blog marketing 說...
網誌管理員已經移除這則留言。

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange