2008年3月26日星期三

今期應該要跌

好開心,寫呢篇 post 既呢一個 moment,DOW 跌多過一百多點。對我哋呢 D 冇貨喺手的散戶,點都係好事來既。

話晒美國經濟差到阿媽都唔認得,冇理由呢個時候覺得個股市會升得去邊。

雖然香港個市呢兩日反彈千多點,對我來講,只會係反彈。雖然一般熊市的反彈可以升成 30% - 40%,但因為而家我冇貨喺手,冇計啦,就算個市升我都係只可以寄望佢繼續跌 (買佢升又好似真係覺得冇乜值博率) ......

今日隻渣打 (2888) 真係發神經,升咗 $14!真係一隻好股。家吓都有 D 後悔咁早放咗佢。

不過冇計啦,唔做都做咗 lor .....

中國人壽 (2628) 我就持續看淡喇 ..... 見佢個業績記者會講話開始想投資海外市場,就唔知點解越睇越唔舒服、越睇越心寒 ...... 話晒對內地金融機構走出去都有 D 戒心,成日覺得佢哋會接人哋 D 蟹貨。

尤其係國壽靠既多數都係投資得來的收益 ......

咁即係話股市好佢就好,股市唔好佢都應該唔慌好得去邊個隻!

睇番 A 股個市,人心向淡。睇來都係易跌難升。

我會呢兩日開始留意一下有乜熊證可以買吓咁。不過呢排公司跟的 Project 做緊 UAT (User Acceptance Test) ,忙到顛咗,都唔知有冇時間買就真。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange