2008年3月31日星期一

買米好過買股票

港股今日結束咗上星期連續四日的強勁升市,財經台同埋財經報紙都話今次的升市係"披著牛皮的熊"。表面 tum 下你好似會升咁,但實際上就古古惑惑又再一次傷透萬千股民的心。

其實上個星期的升市,除咗大跌後點都要有的反彈外,其中一個好重要的因素係大家都以為阿爺會救市。話晒上個星期突然間殺一單中移動公佈可以攪生滋業務的新聞外,仲傳內地會減印花稅同埋又傳港股直通車就快會開通。點知傳言原來真係得個傳字,傳下傳下咪乜都冇發生過咁。

周末有記者問溫總直通車幾時開,溫總睬你都有味,完全冇表態。內地減印花稅又係一樣影都冇隻,攪到大家今日都好失望。

我個人覺得其實個市家下唔算淡,應該可以再淡 D。原因為美國個市經聯儲局一連串的行動後,雖然令部份投資者冇咁騰雞,但若果問題一日未解決,其實對個市都仲係有壓力。話晒大家都會擔心美國個市會陷入衰退。呵呵,如果真係咁,來緊既應該係第二輪放貨大行動!

繼樓市後,跟住係 credit card 同 car loan 冇力還,攪埋商業樓按同埋企業負債累累 ...... 諗起都驚 ......

以上的恐慌並唔係我諗出來,而係 now 財經台的黃 Sir 同埋信報的曹人超都有講過唔排除有咁既可能性。寫呢篇 post 的時候美股啱啱開市,跌咗幾十點後又升番廿零點咁大把。稍後美國財長好似話會宣佈攪一間超級無敵監管機構,唔知可唔可以幫到個市。收市時又睇下點。

上星期小弟買入的熊證 7269 (@ $0.385), 今日好好彩可以見番家鄉 (曾經升過 $0.4)。不過仲未放。我覺得除非阿爺又出招,否則應該可以睇多陣先。其實我覺得就算阿爺出招,家下都未必可以咁神勇救得番個市,話晒弱勢已成,唔係話救就救。

So, 繼續睇淡,但隨時 stop lost 跳車。

願跌市與我同在!

************

今日新聞話市民由於擔心通賬,個個喺超級市場搶購糧米。咁又難怪,美元持續貶值,人民幣又升到阿媽唔認得,家下入定貨費時到時買貴貨!睇來今期買米升幅應該好過買股票!

印象中上一次搶米係喺 2003年4月1日,哥哥離我吔而去嗰日。不過嗰次性質不同。由於喺 SARS 既極度恐慌中,大家擔心香港會成為疫埠,封咗港就乜糧食都冇得入口,所以買定米先。家下諗起嗰段日子都有 D 心悸。希望有生之年都唔會再見到。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange