2008年3月27日星期四

國內同胞今期唔要 A 貨

今朝果然開跌,而且都跌得幾勁咁,有成三四百點 (雖然家吓個市升跌幾百點都好平常)。但係個市腰力驚人,拗拗腰咁就彈番上嚟,成個體操王子咁。好彩今日忙到成隻屐咁,唔係好有可能入咗市買 put 都唔定,家下唔駛即市輸錢咁冇癮。

而家個市普遍有兩個睇法:

1) 恆指於3月18日上星期二低見 20572 後反彈,睇來已經短期見底。可以短期重新看好。
2) 熊市已經殺到,恆指現時的反彈不過係短期性的反彈,恆指仍處下降軌。應該逢高沽而唔係逢低吸納。正所謂 every rebound is a chance to sell !!

我本身係第一個看法的支持者,睇恆指會有個大反彈,而且會去到 27000 左右。但近幾日大陸 A 股個市大出血,我覺得好唔對路囉 ......

連國壽 (2628) 都話減持 A 股唔要 A 貨!嘩!D 國內同胞見你中人壽都咁樣玩法,仲唔有樣學樣咩!?咁攪法,個市都好難好得去邊喎 .....

所以,我開始有少少轉軚。

今日成日香港個市成交都唔夠八百億,睇來都係期指好友力頂住個市啫。

今期預測: 估計聽日期指結算後,個市好有可能會跌。呢一浪我估又會跌低過 21000,不過會唔會跌低過上次低位 20572 就未知。如果跌破 20000左右,都幾大鑊,好有機會會去到 18000 (?!)。但我相信就算係都會好快反彈。

我唔夠膽睇得太淡。話晒李居明話今年四月五號到五月四號香港個市有可能會因為有港股直通車的消息而會有個小升市。雖然唔係太信,但有 D 野真係好邪既 ...... 所以都係睇定先 .....

So, 我的 Strategy 係聽日朝早可能會買入熊證 #6235,但會因應市況而決定幾時放。若果個市結算後跌唔落,好有機會會隨時跳車。如果跌得落,應該下周左右會考慮放。今期作短炒。

Good luck !!!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange