2008年3月26日星期三

今期升定跌?

我上星期二撈底成功但星期三放咗的渣打 (2888),今日升咗成 $11 !!!

我同樣於上星期二撈底成功但亦是於上星期三放咗的交行 (3288),今日升咗超過 7% !!!!

雖然上星期四港股大跌,但由於美股喺復活節大升,今日恆指復市升咗成千三點!激死!

有冇人可以話俾我知上個星期四同昨日(星期二),美國個市點解會升到阿媽都唔認得?

美國房屋銷售,好似話有七個月以來最好嘛 ......
次按風暴看來進入尾聲 ......
睇來最壞的消息都出咗 lor,個市都應該唔會衰得去邊啩 ......
美國今年大選年,美國政府點樣都會托住個市既 ......
個市跌到咁,反彈都好應該啫 ......

除咗第一條 (美國房屋銷售超出預期) 外,其他的理由,我都覺得唔係理由。

美國衰退,就算伯南克唔認,大把人都百份之一百甚至百份之二百話美國肯定己經步入衰退!

Yes,係百份之二百的人覺得美國己經步入衰退!

既然係咁,睇來,今期可能只係基金想整靚番盤數而己。

有人話今次港股已經築完底,隨時可以準備反彈嗰隻。

亦有人話今次港股反彈唔會持久 ...... 因為美國經濟咁鬼衰 ......

好矛盾呀睇來今期 .....

So far 冇倉位喺手 ...... 不如咪繼續睇呢幾日個市點先 lor .......

今期冇乜方向 .... 我諗應該同萬千的散戶一樣 ........ OK ! 今期一於睇定 D 先算!

一於睇定 D 先算!乜都話知你!

Cheers!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange