2008年4月1日星期二

唔係講笑,美股第二季開市大升

真係唔講得笑,寫呢篇 post 的時候 DOW 急升差唔多成 300 點!

睇來今日香港個市都有 D 春江鴨收到風。

今朝香港個市都係升,但當中午過後,大家睇到大陸個市插到面無血色,個市即刻整個倒跌百零點俾你睇下,乘機又夾下好倉。但估佢唔到的係收市時又升番上來,又輪到淡友中伏。恆指收報 23000 樓上。

睇來反彈持續。可能要短期看好。(但我仍長期看淡)

我手頭隻熊證今日又升到 $0.4 左右後又唔上,結果收市得番 $0.35 左右。如果今晚美國收市持續咁升,睇來呢隻熊證聽日都難免一插。聽日應該要止蝕。所以買親牛熊證或認股證我都唔敢買好多,仲次次都要有預咗輸晒的心態先得。

不過女友話咁既心態唔要得,話晒一分錢都係一分錢嘛 ...... 可能男人相對女人都係比較有 all or nothing 的賭仔性格?

******

果然老鼠愛大米。一踏入鼠年,就即刻掀起一片搶購大米熱潮。頭先八八卦卦走咗落去超級市場轉咗個圈,果然乜米都冇!場面悲壯!


<圖為今日李生旗下某屋苑內的超級市場的食米貨架>

睇來商品市場近日大跌都係 pull back 而已。我都幾信 Jim Rogers 所講商品市場會有多五年起碼的大牛市。不過我唔識炒商品期貨,得閒留意下先。

家下百物騰貴,連朝早幫襯開的美心個通粉都加咗價 $0.5!中午喺大陸食飯雖然無加價,但人民幣升值,即變相加價一成!夜晚食飯間茶餐廳仲變態,話就加一蚊,但凍飲由原來唔駛俾錢變咗要加兩蚊,即係 total 加咗成三蚊一餐飯!生活迫人,慘絕人寰!

祝各位明天可以旗開得勝賺多 D,以對抗通脹!

Cheers!

******

P.S. 「要我記得既,我永遠都會記得。」-- 今日係哥哥去世五周年忌日,希望大家關注一下情緒病。懷念哥哥,風繼續吹。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange