2009年3月12日星期四

最近比較煩

其實同股市冇乜關係,但都係想嗔吓。

同事要走了,係自己搵到工呢!估唔到咁嘅時勢都可以轉工,個人其實係衷心祝福佢有個新嘅開始。

之但係走咗一個,正常嚟講緊係同老細傾話加番個 head count 咁啦。點知今日同老細傾嘅時候,三爬兩撥就比佢 KO 咗:唔肯加 head count!!!

我唔係話要加吖,只係維持 head count 咁啫。老細話走嘅同事其實都話佢自己冇嘢做㗎啦,既然冇嘢做,做乜要補番呢個 head count ?

吓?冇嘢做?

同要走嘅同事傾番,佢又話冇咁同老細講過喎。

咁樣,今期真係羅生門喇。

Anyway, 無論實際情況係點,老細話要「加」head count,就要 show 番 future 嘅 strategy 係點先得。

唉,講 strategy ...... 炒股票窩輪 forex 就話有 strategy 啫。講到自己部門嘅 strategy ...... 自己真係有 D 力不從心。

家下班手足已經忙到死,如果走咗個但又冇得補番個 head count,真係驚佢哋都會走(我相信佢哋搵嘢做唔難)。D 嘢越積越多,老細嘅 goal 就越嚟越 high ...... 做唔完有人投訴又會影響到自己嘅 performance ...... 唉吔!好煩呀!

真係要諗吓計先得。

11 則留言:

黑人 說...

run away from your troubles!

好似forest gump咁....跑下跑下,唔覺唔覺就已經跑出困境,踏入下一個牛市

今日我都練左3k,仲要扯多個朋友落水一齊練,希望今年一齊報馬拉松呀!

聶秀康 說...

我最近常掛在口邊:家下無論身處任何職位,上.中.下.都仿如人間煉獄,心情就算如何人生仍要繼續,希望你煩惱早消...

imak 說...

viking... 你有福啦, 依家先有呢個情況!
我公司一早已經宣佈左 freeze HC 啦, replacement 都唔俾請! 攪到我呢d無奈中層自己又做到嘔, 仲要驚人失驚無神 pat pat 痕走黎"第"信!

你話齋, 正能量緊要! 話俾班兄弟聽, 大笨象都跌到 $33, 出面風高浪急, 忍一時風平浪靜, 大家頂硬上啦! 起碼唔會俾人炒先~

Hana 說...

一字記曰:忍!

漁人 說...

贊成,呢個時候唔cut人已經偷笑,唯有硬著頭皮做野啦~

自由行 說...

出面風大雨大, 忍忍忍!~

匿名 說...

所以依家我哋最怕聽到同事另謀高就,凡自動流失的 head count 均不設 refill...做老細的那理下面十個茶煲得三個蓋,鬼叫我窮 & 出面瘋聲血淚,唯有死忍!

不過向好果面諗,唔係曾經溫水煮蛙過都唔知自己可以去到某個頂點~ (自我安慰)

唔開心既時間都好快過咖, cheer up!

市場維京人 說...

黑人,
睇嚟今晚要跑下步等 D 好運返下嚟先得。

3 耳,
冇錯。所以嗔完喇。

imak,
唉,原來我身在福中不知福。

Hana, 
記到實一實!

漁人,
所以家下一路硬著頭皮做嘢一路偷笑 ..... 嘿嘿 ....

自由行,
公司入面都風大雨大 ...... 係時候兩手準備?

the8,
>唔係曾經溫水煮蛙過都唔知自己可以去到某個頂點~
簡直係今日金句!多謝你先!

多謝晒咁多位嘅鼓勵。維京人嗔完㗎啦,會努力。

Cheers!

阿湯 說...

而家好似興呢個情況,我聽一些朋友的公司都係啲人流失後唔填報headcount,做到啲人傻

N/A 說...

捱捱下就過左呢個金融海啸 ga la !

市場維京人 說...

湯記,

> 我聽一些朋友的公司都係啲人流失後唔填報headcount,做到啲人傻

無錯,真係覺得家下自己有 D 儍儍地。

巴林,

好!一於咬實牙根撐落去。

Cheers!

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange