2009年3月20日星期五

美元,大暴跌發生

嚟緊呢個禮拜出發去旅行嘅朋友,如果仲未唱錢,可能成本會大增咯。

點解咁講?咪美元大暴跌囉。

美國聯儲局宣布將購買 3000億美元嘅長期國債,即係話俾人知印鈔機係時候開動。美元即應聲下跌,無論對比歐羅、日圓、加元、或者近期嘅英磅。

美元,尋晚大跌,今晚暴挫!

維京人呢排都有留意開歐羅兌美元呢個組合。上星期收報 1.2929,weekend 嘅時候已經好神勇咁話先睇 1.33。哈哈!三爬兩撥無謂多講,轉眼已達標,而且升勢有餘未盡,寫呢篇 post 嘅時候已經去到 1.37!

暫時睇下個目標係 1.39,但係由於升勢過急,超買嚴重,小心獲利盤突然湧現。但暫時睇歐羅每次下跌都可以買入,除非歐洲央行學埋美國佬 D 衰嘢玩寛鬆嘅貨幣政策。不過政策嘅嘢好難估,唯有小心設下止賺盤。

美元跌,金價油價卻大升。總之金價跌破 900 美元一安士,大家可以放心買入實金。小弟睇如無意外應會再次衝破 1000 大關。

呢兩日維京人掛住理 twitter,同埋公司又多嘢做,都唔係 update 呢個 blog 好密。如果想睇下維京人點睇個市,想 update D 就睇 http://twitter.com/marketviking 啦。

******

咦?係喎,掛住講匯講金,都唔記得講股票㖭。

HSBC (00005) 升勢凌厲,一如小弟預期短線會反彈。個人睇反彈最多最多,都係會去到 60蚊咁上下(其實覺得可能性唔大)。長線仲係對佢有保留,情願買渣打 (02888)。

至於中移動 (00941),今日公布咗業績,其實唔錯。單係上年第四季度,純利就達到 302 億元人仔,按年增長 11%。不過業績雖好,卻符合預期。市場冇驚喜下收市報 $67.1,跌 1.5%。

關鍵嘅中移動都出埋台,後市點睇?

個市升咗咁多日,點都有獲利盤啩。估計會回一回先。跟住會點要睇埋聽日先。

Cheers!

******

周末繼續寫埋荷比盧+巴黎遊

0: 初一開始遇厄運
1: 阿姆斯特丹感覺: 運河、單車、大麻、紅燈區、仲有花。
2: 好荷蘭感覺但有點造作的 Zaanse Schans
3: 不一樣的運河城市 - Utrecht
4: 城鎮雖小,建築美麗 - Haarlem new!

******

維京人近期愛上跑步,有空請幫幫忙為小弟打氣啦!

http://runningviking.blogspot.com


******

3 則留言:

imak 說...

其實美國要印銀紙已是意料中事, 這也是我一直睇好油價的其中一個因素! 再講, 依家就真係係時候揸金喇! 印銀紙既結果會是惡性通脹, 到時不會有人願意持現金 (usd)!

雪山飛狐 說...

之前汇左D钱去中国, 看到现在的汇率跟之前差10%.....

dum心口中......

市場維京人 說...

imak,

我擔心會有反高潮。當各國都話開機印銀紙,可能美元反而係保值保證。小心。

Desertfox,

人民幣上升喎,你應該係賺?

Cheers!

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange