2008年4月2日星期三

確認反彈,候高再做淡

尋晚美國大升,港股又連升幾日後今日再借美股之力又再升,收市報 23872。

其實今朝恆指都升過千點,最高去過 24195,但後來俾內地個市由升變跌超級醜樣走勢嚇親,臨尾就報升 734 點。

睇來港股短期向上的 momentum 應該好過向下的 momentum。不過我估就算係升,都會俾大陸嗰邊個 mood 影響而升得唔夠勁。

呢期的升市,正如我較早前所講,係熊市的正常反彈。而呢個反彈,應該都會幾勁。唔排除去到 27000。

雖然我係睇淡,但都不敢貿然做淡。話晒趨勢係你的好朋友。更何況 "上升的趨勢" 己經做咗成個禮拜:朋友都入咗你屋 lor,唔通仲唔招呼下人咩?

So, 本身做淡的我,今日都做咗止蝕。於低位 $0.23 放咗熊證 #7269。收市收 $0.26。蝕咗錢。

巴菲特的有名兩大炒股規則:

1) 唔好輸錢;
2) 切記第一條規則。

所以止蝕都係唔想 potentially 輸更多的錢。

家下炒 swing 都要轉身快先至掂。買咗,得就得,唔得快 D 走就唔駛慌失失,遲咗一日走都會隨時有所損失。

My prediction: 先睇恆指去到 25000 左近再試一試做淡。如果衰咗,就到時再睇下點先。

明天可能會心思思想入市。暫時考慮入番 #2888 作長線坐鎮,同埋考慮 #941 的 call 輪 #5022 或恆指的牛證 #7223。當然,明天市場好有可能會追番 D 內地基建股炒落後。

如果睇好內地有強勁反彈,要買 A50 中國指數基金 #2823。留意番呢隻野今日有大額成交,應該係機構投資者 (或投機者?) 卦。不過我覺得其實炒內地 A 股的風險比炒香港的窩輪 / 牛熊證還要大。

******

最心痛是,買得太遲。

呢個禮拜人民幣又升到阿爺都唔認得。上水的藥房價去到 884 !! 即 1000 蚊港紙只可以換到 884 蚊人民幣咁大把。

尋日候任世銀副行長林毅夫仲 predict 年底人仔會去到 1 美元兌 6.5,嘩!咁攪法,港元離人民幣 8折計數亦指日可待。

係咪阿爺同硃仔傾掂數?睇來都係早 D 唱咁 D 人民幣先得 lor ......

******

今日收到讀 U 的同學仔的一個 message,話有位同系的另一位同學因為 cancer 於昨日離開咗大家。我初頭仲以為係愚人節的玩笑,後證實唔係。雖然我同嗰位同學仔唔係好熟,但知道咁的消息都有 D 神傷同感慨。希望大家賺錢之餘都要注意身體健康。保重。

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange