2008年4月29日星期二

期指結算後,should we sell in May?

香港恆生指數升248點,收報25914 點,而反映 H 股走勢的國企指數上升101點,收報14298點。小弟響 4月3日的 post 已經話今次個市反彈好有機會補返由 1月15日跌落來的裂口 25837,結果又貼中咗!今次都好滿意自己的眼光 ...... 嘻嘻 .....

至於後市點睇?吾 ...... 先睇睇今日既期指表現先,話晒今日期指結算嘛,或多或少可以睇到少少玄機。近呢兩個月的期指轉倉,成交好似比較多咗,五月期指未平倉合約仲去到 95523 張。而五月期指今日收報 25760,低水約 154 點。我都留意咗五月期指好幾日,發現幾乎大部份時間都係低水,而今日低水的幅度略為大咗,加上成交大,睇來大戶好似唔係好睇好五月份的恆指表現。

唔通又係時候 sell in May, fly away?

基本上我比較認同五月向淡的機會比較多。一來公司業績已經公佈晒,而美國次按嗰面攪到咁上下應該又會有新的衰退壞消息走出來。

不過由於阿爺開始咗救市,內地 A 市信心回番 D 來,而今個月又有聖火到,可能會攪到大家又心郁郁想再炒番奧運效應。睇來國企股可能會比較隠陣 D。

今日隻青島啤 (00168) 己經發神經升咗上來,報 $22.1,都升咗成 5.7% 架!

另外,前兩日講話煤炭股後市好似比較好。啱啱冇耐公佈業績的兗州煤 (01171) 果然真係唔錯,07年實現淨利潤增 46.2%。今日升咗多過 4%,報 $14.42。

Anyway, 由於星期五奧運聖火遊香港,我買有心人會因為咁而做好個市,所以今日入咗隻中移動輪 (# 13245)。咁當然啦,博奧運聖火來個市升本身就係個估字,咁唔科學的買賣係比較高風險 D,所以我星期五好有可能會沽咗佢。今次想博下大霧咁啦。

手頭的貨:
# 02823 A50 基金 - 暫賺 6%
# 13073 A50 基金 call 輪 - 暫蝕 5%
# 13245 中移動 call 輪 - 暫蝕 1%

美股今晚略為徧軟,大家都睇緊聽晚聯儲局議息的結果。加上後日勞動節假期,估計聽日港股交投可能會比較淡靜。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange