2008年4月23日星期三

政策 vs 市場

尋日話口未完話博內地個市會減印花稅,點知真係開口中!黃昏時候國務院公佈由明天起,證券印花稅由百分之零點三減到百分之零點一。

個人對於內地政府減印花稅覺得係好事,因為某程度上放寬咗入市的限制,即市場更自由。

我就喺中午食飯前沽咗中移動輪 #05022 @ $0.153 (今日收 $0.161 呀陰功) 同埋恆指牛證 #07223 @ $0.6,分別賺咗約 40% 同埋 23%。點知收市後就傳出阿爺又再救市的呢個消息。激死!沽出的理由係恆指已經達到自己的第一個目標 25000,所以先沽貨套利。以免犯了「有食唔食,罪大惡極」的錯誤。不過可能我又犯咗另一個錯誤,就係冇做到止蝕唔止賺。

Hey, 不過我又唔係買來投資只係要來短炒,所以一定要止賺!

今日恆指收報 25289,升咗 350 點。國企指數收報 13838 (好意頭!),升咗 130 點。滬深 300 指數唔知係咪有春江鴨收到風,一開市係跌既,點知之後長升長有,收報 3453 點,升 157 點。超過 4% !!滬深兩市加埋的成交仲係近期的新高,有成 1200 億。

雖然頭先講話減印花稅係令到市場更自由,亦即股市可以相對更加市場化。但始終內地個市都好睇政府的政策,有可能到時又見個市升咁多就一個唔該又改為加番印花稅都未定。

以前我成日都唔相信任何的政策係可以影響市場的走勢。不過自從回歸後,我亦不得不信阿爺的威力。既然天要下雨、爺要股脹,我哋冇理由唔趁勢架嘛 ......

So, 係唔可以唔順勢而行。中線睇好 A 股有個幾可觀的反彈。

由於手頭已經有 A50 基金 (#02823) 可以長渣,但我又想博佢短期的升幅,我決定聽日可能會買入其相關的窩輪。

短線睇好既可以留意 warrant #13073,博正股 #02823 升破 $20 嗰嘢爆炸力,又或者 #13074,博正股升破 $22.5。不過 premium 就成廿幾三十幾倍,算係幾貴。

或者留意下國企指數牛證 #04203,槓桿 4.4 倍。收回價 11600。

補番一句,窩輪同牛熊證不可長渣同大大注,睇錯方向記得馬上止蝕,no more question can be asked!

不過美股今晚寫呢篇 post 的時候大升咗成 92 點。加埋內地減印花稅呢個消息要消化,聽日港股睇來一開市就會裂口高開,玩下手升到個價位已經可以俾大戶派貨。

小心,小心。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange