2008年4月16日星期三

冇咁壞的消息 = 好消息

市場預期壞消息不斷,個個都以為美國企業陸續來緊的業績會衰到貼地。

就係因為開咗幾單壞消息,個個都冇晒期待。突然間,今晚就整幾單「好消息」過你睇下!

JPMorgan Chase (摩根大通, JPM) 盈利雖然倒退五成,但係於預期的上限,冇咁壞的消息即係好消息。可口可樂 (KO) 盈利有所上升,所以更加肯定係好消息!

好消息之下美國個市今晚又做成點?喺寫呢篇 post 既呢個 moment,做得唔錯,升咗差唔多 180 點。加埋尋日 DOW 升咗 60點咁上下,上個星期五跌咗的二百幾點已經收復番大部份失地。

美國三月份的 CPI 符合市場預期,升咗 4%。反觀內地三月份的 CPI 就漲咗 8.3%,雖然有所回落,但離溫總的全年目標 4.8% 爭好遠,大家都估從緊的宏調措施會繼續,短期內睇來都唔會點變。

結果今日內地 A 股跌升跌升跌,收市都係要跌約 2%。

香港個市嘛 ...... 家下都係冇乜個性架喇。朝早睇美國,下午開市睇內地個市。當內地個市收市後,又睇下歐洲嗰便個市點開。今日恆指結果都係上升無力,微跌 23點。

呢排香港個市都幾悶。成交又少,今日仲得番 646 億左右。

睇來港交所 (00388) 現價 $143.1, PE 約 24 倍左右其實都算係貴。今年一來成交少,二來又冇乜新股上市。

我手頭的貨:
# 02823 A50 基金 - 暫蝕 3%
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 10%
# 07223 恆指牛證 - 暫蝕 6%

今晚香港時間零晨 2:00,美國嗰便聯儲局會公佈一 D 關於經濟的數據。又睇下美股係咪可以 keep 到個升勢?

個人睇番個市,美股若今晚可以 keep 到個勢,港股都有可能會衝番上去高 D,再一次挑戰 25000。個人對個市都係睇淡,不過都係覺得會升穿 25000 夾一夾 D 淡友先跌。

反觀滙市,美元開始反彈。睇下今次反彈的力度又有幾大先?

小弟所有外滙已平倉。

******

真係估唔到有線財經台的 Money Cafe 話咁快就做咗一年。晚晚睇唔同的 professional 同菁姐同有線主持喺度吹水,有啟發性得來又唔會悶。希望呢個節目長做長有。

******

呢排流感真係好勁,我都患咗感冒。各位保重身體,健康搵錢。

Cheers!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange