2008年4月21日星期一

曇花一現

美股上周五發神經勁升 228 點後,同時星期日失驚無神整單被視為阿爺救市的消息,港股今日一開市就大幅高開約六百點。

只不過,好花不常開,好景不常在。內地 A 股蟹貨實在實在係太重喇,大家個信心都仲未返得切來。A 股一開市雖則高升約 7%,但都只係曇花一現。滬深 300 指數仲上演一幕高台跳水,一開市先爬上高台升咗 244 點。但點知開市盤即係全日的最高盤,之後個市無返過呢個位,慢慢慢慢咁跳水跳番落去倒跌約 4 點,收報 3267 點。

好明顯阿爺呢次救市,係最心痛是,救得太遲。國內同胞經已傷心欲絶,就算係好消息都只會視為出貨信號而唔係買貨時機。

不過又咁睇,話晒今次大家都視為係阿爺救市第一招,有好友話阿爺一定唔會俾滬深跌穿 3000,所以認為好消息應該仲未出盡。今日陰燭報收,只不過顯示咗股民信心一時仲未恢復而已。

今次的救市措施,為內地政府規範大小非解禁。所謂「大小非解禁」,裡面的「非」可以解讀為非流通。「小非」係小部份非流通的股票,佔總股本 5% 以內;而「大非」係指大規模的限售流通股票,佔總股本 5% 以上。「大小非解禁」即係指放寬措施,俾原本唔係流通的股票可以流通。今次阿爺就係要呢 D 可以解禁的股份唔好通過主版沽貨賣俾散戶,而係要有人接貨先可以喺交易所的大宗交易系統處理。

如果有心人仍然想將解禁股份賣貨俾散戶,其實亦一樣可以。因為今次的措施係針對解除股份數量佔總股本的 1% 或以上才需要在大宗交易系統處理,若少過 1%,仍可以賣俾散戶。即係話今次的措施唔係乜嘢強硬措施,屬心理因素多 D。

恆指今日收市報 24721,升 524 點但陰燭。

我手頭的貨當然就係升啦!尤其係隻中移動。如下:

# 02823 A50 基金 - 暫蝕 3%
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 46%
# 07223 恆指牛證 - 暫賺 15%

今日我都有考慮過賣唔賣咗手頭的 call 輪同牛證,因為正所謂有食唔食,罪大惡極!而且恆指離我的第一個目標價 25000 都係爭 200 點。不過結果都係冇賣過貨。因為都係睇好中移動,覺得家下仲有本錢可以守。

不過睇番今晚美國個市都做得好差,可能聽日我就沽貨再部署都未定。

聽日再 update 大家。請請。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange