2008年4月10日星期四

人仔破七望六‧同你唔係好熟

睇來恆指家下亦步亦趨咁要誓要沖破 25000。個市跌咗兩日,結果又反彈番!恆指今日收報 24187,升咗 202 點。國企指數就升咗 134 點,收報 12998,俾 13000 頂住。

大起大落已經成為 A 股市場的特色。尋日滬深兩市跌近二百點後,今日內地指數普遍都升超過 1%。

小弟睇的目標仍然維持喺恆指會升穿 25000,可能起到 25700。到時會點就到時先算。

手頭的貨:

# 02823 A50 基金 - 暫賺 4%
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 16%
# 07223 恆指牛證 - 暫賺 2%

今期要講 sure win 的投資,相信非人民幣莫屬。美元兌人民幣今日終於跌破 7 算,破 7 望 6,下個目標會係 6.8。 然後 6.5,再繼而向 6 算邁進!

簡直好似做 project 咁 phase by phase,今日人仔又步入一個重要的 milestone。人仔係十幾年來第一次去到 7 算!

家下好多人話 HK Dollar 應該要 unpeg with US Dollar,而且應該 peg 落人民幣度。老實講,我就唔係好認同。如果港元同美元脫勾,一定唔會同人仔掛勾,因為如果咁樣的話,咁不如唔好要港元淨係要人仔算數,何苦又要 keep 港元?

所以人民幣同港元都唔係好熟,保持距離繼續。

由於美元轉弱,連新加坡政府紙都話允許坡紙升值。

任總話美元轉弱,只係會影響通脹好少。我都唔係咁認同。美元轉弱,乜嘢進口入香港既嘢都會相對升值。

家下百物騰貴,尋日去超級市場轉咗個圈,有個阿婆喺度破口大駡,話做乜六盒裝紙包菊花茶今個星期可以比上個星期又貴咗幾蚊!

Anyway, 講番尋日落咗盤的英磅。由於今早市場傳言在利率決議前英磅空頭平倉,英磅反彈到 1.9840,激死,touch 到我的止蝕位 1.9830。不過今晚返來睇到 1.9845 沖咗幾次都沖唔到上去,於 1.9815 我又忍唔住落咗盤沽,寫呢篇 post 的時候磅又跌番落去 1.9775,暫時收復部份失地。啱啱英國公佈咗減息 25 個基點,同市場預期一致。市場正注視下星期二的通脹數據。

Good luck !!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange