2008年4月7日星期一

唔理牛熊線,最緊要賺錢

今日清明節後復市,仙人庇佑,恆指又開升,收市報 24578,升 314 點。國企指數收市報 13419,升 282 點。內地滬深 300 指數收市報 3845,升咗成差唔多 200 點,超過百份之五。

個市持續反彈,財經台話恆指收市己經上番條牛熊線。

所謂的牛熊線,就係指嗰條 250 天平均線。

唔明點解 D 人係都要用呢條 250 天線來做牛熊分界線,而唔用 100 天線、200天線,又或者 365 天線、甚至係 1000 天線?好似呢個零兩個月咁,恆指成日都會成日跌破 250 天線後又升穿,又或者係升穿後又跌過。有時就係咁咦 high 下條線。反反覆覆。

咁你話家下係牛市定熊市呢?

睇你點睇。我就比較信杜氏理論,覺得家下係熊二,即熊市二期。

其實唔好理佢乜野線,有錢賺就得。喺熊市,一樣有賺錢的機會,就睇你識唔識把握。尤其係熊市二期,絶對會有一個極地報復性反彈的機會。

小弟 98 年第一次買股票,嗰陣啱啱就係熊市二期,97 回歸憧憬炒完後,又遇上亞洲金融風暴,嗰 D 中資股跌到面無血色,慘無人道。嗰陣時喺銀行做的同事個個都話咪買股票。結果我呢?就聽咗老豆講話個市跌得咁勁,可能有反彈,就膽粗粗買咗隻儀征化纖。結果第一次買股票就賺個 double! 放完貨後點知中資股繼續插,如果嗰陣冇放咁就好快倒蝕一半有突。

So, 買股票就好似維京人做世界咁,需要有策略,對突襲目標全面了解。另外,亦要隨時跳車 (或跳船會比較啱維京人個造型多 D)。

要知道經過一場大費周章的計畫後,維京人向來聞名的作風就是臨時在海上叫停,全盤推翻計畫。

******

Anyway, 癈話完一輪後,不如講下自己呢個 moment 點睇個市。我估家下個市的漲勢應該仲有幾日貨仔玩下,第一目標仍然維持喺 25700 左近。尤其係大陸個市可能會有個幾好的反彈。話晒而家 A 股平均 PE 都係二十倍左右,喺發展勢頭咁好的內地市場簡直係超值!

手上持貨:
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 21%
# 07223 恆指牛證 - 暫賺 7%
# 02823 A50 基金 - 暫賺 8%

尤其睇好 A50 基金,賺 A 股升勢之餘仲賺埋人民幣升值!正!

******

今日除咗上市的股票 number 變咗 5 個位外,仲有單新聞係關於港交所的,就係其股票由原來一手 500 股變到一手 100 股,散戶可以用更少的錢去買貨喇 .....

Good luck !

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange