2008年4月23日星期三

果然!

果然上證綜合指數 3000 點真係有個好強力的支持!

今日一開市,A 市就已經俾淡友佔領咗半壁的江山,向住目標 3000 點直插落去。結果皇天不負有心人,淡友終於政破 3000 點心理同技術上的關口。只係好友不甘受襲,馬上展開還擊,結果淡友同時轉呔做埋好友,多頭上演絶地大反攻。結果上證綜合指數收報 3147 點,倒升約 30 點。恆指午市大幅反彈至 24939,升 217 點。

小弟有貨的中移動輪,今日就麻麻地。由於中移啱啱公佈咗業績,有低位入貨者趁好消息出貨,所以跌咗 $2.8,仍然守得住 $131。

手頭的貨:

# 02823 A50 基金 - 暫蝕 1%
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 33%
# 07223 恆指牛證 - 暫賺 20%

今晚美國嗰面開得好差,寫呢篇 post 的時候跌咗差唔多有 160 點。聽日香港個市如無意外亦會借勢一跌,但係結果係點都係要睇 A 股。

所以家下要分析大市,一定要估到 A 股的走勢。A 股為政策市,所以我哋要估阿爺下一步點走。不過亦要留意,市場的力量亦不可低估,所以我哋亦要估埋市場對阿爺政策做的反應先至掂。

你話難唔難玩?

難架,其實。

不過咁先好玩嘛 .......

我自已就估 A 股會博阿爺減印花稅救市,仲可以升多陣。

其實長遠來講,而家的 A 股亦可以入市。A50 基金 (02823) 為必選。而家入第一注,如果佢真係跌,去到 $12 (家下約$17) 可以再買入。 要知道家下 A 股個市就如香港 73 / 74 年的港股,嗰陣港股亦發生股災, HSI 由千零點跌到落去成百零點,而家睇番轉頭, 就算嗰陣千零點高位入市,唔駛 10 年都已經攞返番來。

So, 就睇下你信唔信,中國會很牛?

Good luck!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange