2008年4月17日星期四

A 股仲未捨得反彈!不過,波係圓既 ......

尋晚華爾街急升後,恆指今日亦高收。恆指今日升咗成 381 點,收市報 24259 點。國企指數上升 294 點,收報 12888 點。12888,一易發發發,認真好意頭!

個市呢期反彈其實仲未似樣,冇乜力水。成交今日好過尋日少少,有 726 億。

估計成交少的原因,除咗係大家怕咗次按餘波未了外,內地 A 貨仲未捨得反彈亦有很大關係。

睇番今期美國嗰面,就算經濟公認係衰退,股市就未衰未退。冇咁壞的消息仲可以當好消息炒。睇來大選年果然有「無形之手」托住個市。花旗國頂得住,香港可以冇咁傷。

但睇番內地個市,醜樣到不得了。滬深兩市今日又創近期新低,人心超級虛怯,滬指今期仲失守 3200 點,家下大家都話要穿 3000 點。市場信心崩潰,散戶絶望離場。

內地股民喺呢 D 咁絶望的情況下,其實海外的投資者 (或投機者?) 係比較睇好者。君不見 A50 基金近期已有大戶入市?不過大戶今次暫時都要做蟹,大家都唯有做長線投資者。

滙市方面,美元可以話大上大落。歐元啱啱創完新高,就即刻急跌。英磅跌破圖表上的扇形後反而彈番上去。古靈精怪。睇來除非可以長時間鴿住個市,如果唔係都幾難食呢期個浪。

******

傍晚聽到新聞,話陪住我地長大的著名資深體育記者伍晃榮突然逝世,享年六十七歲 (亦有說是六十八歲)。很是突然。仍然好記得伍晃榮的金句:「波係圓既!」。伍先生的獨持報導體育新聞的方式已經成為我地呢代既集體回憶。希望佢的屋企人保重。

讓我們懷念一下 ......

TVBN 伍晃榮逝世消息


伍晃榮最後一次任體育主播


精彩講波


伍晃榮攪笑報導 - 綿羊大賽

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange