2008年4月12日星期六

美國醜樣業績陸續有嚟

喂喂喂!又出業績喇!

繼美國鋁業 (AA) 喺星期二出咗個樣衰 Q1 業績後,今晚輪到反映美國經濟寒暑表的大企業通用電氣 (GE) 喇!第一季的 net income 比起 2007 年同期跌咗 6%,而一年盈利跌成 12%。

其實我覺得唔算多,不過公司的管理層於三月的時候,曾經強調第一季生意應該冇問題。家下出嚟的 result 却 much lower than expectation,咁即係點先?而美國另一個公佈的數據,係密歇根消費者情緒指數。今晚公佈仲跌到二十六年新低!

So,今晚美國個市場一於唔俾面,一於跌到你唔死都要一身潺。GE 開市已經跌成 10%!DOW 一開市就跌成 160 點,反反復復後寫呢篇 post 的 moment 仲跌到去低位報 12343,即係跌咗 238 點!

嘩!咁攪法,除非美國今晚可以反彈,否則星期一香港個市點都要插一插。

就算小弟買的貨仲有少少 profit,但睇來星期一插都應該難逃一刧:

# 02823 A50 基金 - 暫賺 5%
# 05022 中移動 call 輪 - 暫賺 28%
# 07223 恆指牛證 - 暫賺 11%

估計好有機會呢次會由賺變蝕。問題係,星期一開市需唔需要止蝕。

未諗到。個人覺得香港個市其實唔弱,市底幾強,應該可以去到 25000 夾一夾班淡友。恆指今日收報 24667,都升成接近 500 點架。

但受美國拖累,今次可能都係爭少少先到 25000。

睇來,都係睇下聽朝美股收市點先算啦!

講番我最愛拋售的英磅。尋日下午曾經去到 1.9845,我於 1.974 落的盤於 1.9830 自動做咗止咗蝕。小弟於 1.9815 再沽過,非常好彩,己經收復全部失地。呢個 moment 磅仲去到 1.9698,應該話係有賺先啱。不過滙市波動超級大,乜都有可能發生,都係小心 D 好。

Cheers!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange