2008年4月24日星期四

散戶復仇記

自從阿爺喺呢個禮拜初開始出招後,內地股民的撈底欲望再度被激發!由上星期講話「個市一升上去就放埋 D 貨佢」,家下己變為「個市咁升,要快 D 追貨先得!」。市場心態,轉變之快,真係唔可以話唔變態。

滬深 300 指數今日升咗 320 點,上證綜合指數升咗 304 點。兩個指數均升咗多過 9%,即係差唔多到咗脹停價的 10%!此亦為兩市有紀錄以來最大單日升幅!散戶大報復己經發生,全力殺空。

國內的資源股亦已經連升幾日,其中尤以煤炭股為甚。睇個衰樣頭也不回咁升上去,應該係大戶搶緊貨。後市嘛 ...... 緊係睇好啦!其中兗州煤 (#01171) 好有機會破 $15,而中煤能源 (#01898) 好有機會 touch 到 $20!

咁又難怪的,內地的煤炭業都唔係今期宏調的打壓對象嘛 ......

睇來個市形勢會係大好。

不過我講緊的係大陸 A 股個市咋 ...... 香港呢面恆指已由低位回升差唔多成 5000 點。家下去到所謂蟹貨區。可能會有所反覆。

So, 今期的策略係:買 A50 好過買盈富、買國企好過買恆指。

尋晚小弟推介的幾隻 A50 (#02328) 的窩輪同埋國企牛證,即 #13073、#13074 以及 #04203,升幅由 19% 至 28%不等。不過係咪代表你可以賺錢呢?又唔一定。因為呢幾隻野今日一開市已經扯高咗上去,今日買咗都唔代表可以馬上賺到錢。

小弟下午都忍唔住買咗 #13073 @ $0.305。家下喺手的貨如下:

# 02823 A50 基金 - 暫賺 9%
# 13073 A50 基金 call 輪 - 暫賺 3%

上證指數由星期二跌到最低 2990 點後開始衝上去,一路冇任何阻擋。如果由高位到低位以神奇數字來計算,反彈 38.2% 可見 4180 點;50% 會見 4506 點;如 61.8%,則為 4833 點。即係話保守估計一定會過 4000 點,所以其實 A50 的窩輪有好高的值博率!

祝各位旗開得勝,喺呢一浪中可以賺大錢!

Good luck!

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange