2008年4月28日星期一

來自業績以外的另一種壓力

今日個市其實都比較悶:向上又冇乜力,跌落去又唔捨得,攪到唔上唔落咁。塊牛皮好鬼徧軟。恆指收市報 25666 點 (666 - 魔鬼信號!?),升 149 點。國企指數則下跌 24 點,收報 14196 點。

睇來恆指喺聽日結算前都可能冇乜方向,而呢個禮拜三晚又遇正聯儲局議息,星期四又勞動節假期休市,大家都抱觀望態度。呢個星期同時亦好多家公司公佈業績。估計星期五奧運聖火到可能會升一浸。目標暫定會穿 26000。四叔比較睇好,話可能會去到 27000。其實而家離 27000 都係爭嗰千零點,即係話有上升空間但唔算多。

呢排發現好多細價股亦開始反彈,好似同事買咗的山東墨龍 (00568) 咁樣,都由近期低位 $0.8 反彈到今日的 $1.04,都算唔錯。(可惜我同事喺差唔多兩蚊入貨 !!)

連細價股都開始反彈,如果恆指要再彈的話,相信只會彈番 D 大價股而已,例如 HSBC (00005) 或者中移動等 (00941) 等。我亦可能會於明天買入中移動窩輪 #04944 或 #13245,不過 preminum 徧高。或可以考慮牛證 #06302。作短炒,以迎接周五奧運聖火! 哈哈! 一於繼續貫徹維京人一向以小搏大的作風!

講下業績。保險股龍頭中國人壽 (02628) 由於投資 A 股失利,首季業績倒退遜預期。今日跌超過 1%。

至於銀行股業績又點呢?都唔錯架。例如中國銀行 (03988) 首季純利升 85%、建設銀行 (00939) 首季純利 321 億元人民幣,已達去年全年的 46%。股價今朝仲曾升越 3%。聽日好似仲會出交通銀行 (03328) 的業績,留意留意。

個人雖然亦睇好內地的銀行股,不過對同時喺內地有上市的公司有 D concern。因為今期 A 股個市雖然得阿爺打救,略為止瀉。但呢兩日大家仲好擔心大小非解禁。(唔知乜野係大小非解禁?睇番呢篇 post 啦!) 話晒據數據顯示,從2006年到2009年, 大小非解禁將呈逐年上升的形勢, 其中2008年將迎來解禁浪潮第一波。2008年全年大小非解禁為7,963,338 萬股、市值約1.7萬億元左右; 2009年解禁的規模達6,637億股。

嘩! D 解禁排山倒海咁來,雖則話阿爺出咗第一招來規犯啫,呢個點樣都係國企股來自業績以外的另一種壓力。大家不可不注意。

持貨方面,家下持有 A50 基金以及其相關窩輪。估計 A 股會喺風高浪急下喺 3000 - 4000 點陪迴一段時間。暫時仍作持有。

今日外圍仲有兩單要留意的新聞,就係美國政府再注資落市場,同埋股神巴菲特唔出手買跌到殘的銀行走去買香口膠公司箭牌。請請。

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange