2008年4月26日星期六

疑似阿爺救市第三招

繼阿爺今個星期連出兩招後,今日內地的股民出奇地非常理性。今日已經再冇昨天的歷史性暴脹情況出現。上證指數仲反覆沖向高位 3658 點後收市倒跌,報收 3557 點,微跌唔超過 1%。

不過 A 市的 IPO 就有另一個奇景,又係歷史性的第一次新股發神經紀錄。今日喺滬市新上市的紫金礦業 (601899),招股價 7.13 (RMB)。仲諗住招股嗰時個市咁差,呢隻嘢又會成為另一隻「破發」對象。點知遭逢呢個禮拜阿爺救市,形勢大好,今日一開市已經升到去 9.98。下午一開市仲俾一眾大小莊家散戶砌到上去 22.00,攪到上海證券交易所要嗌停版 .... 臨收市 5 分鐘復版後,竟然落番去 13.92 !!!!! 真係一來一回都有成 double 的波幅!

今日個市冇預期中咁再撲上去,估計有以下原因:

1) 蟹貨太多,沽壓太重。話晒 A 貨指數已由 6000 點跌到 2990 點,來個反彈唔通仲唔鬆咁 D 綁咩?

2) 大家擔心若 A 貨又一支箭咁衝上去,即係話擺到明阿爺呢次係出面救市。雖然家下大家都明白呢點,但咁樣有違阿爺希望股市市場化的政策,所以各位唯有俾下面唔好一次過升咁多啦。

3) 今日出現疑似阿爺出手救市的第三招。原來國務院昨日已正式頒佈,容許「融資融券」業務被正式列入券商業務中。(好似會於 6 月正式實行)

所謂「融資」,即係話可以借錢買股票,做法等同於借「孖展」。理論上咁樣對個市應係好消息來既,因為會有投機客借錢買貨,又或者以少少錢買多多貨。不過話分兩頭,「融券」的意思係可以借貨借股票先行沽出,遲下再補番貨都可以。做法等同於我哋平時叫開的「沽空」,一般係睇淡的投機者覺得個市太高,就算冇貨都沽定先咁解。

So, 呢個阿爺的政策點解我會叫做「疑似救市措施」,係因為對個市的走勢可以係正面又可以係負面。而我覺得呢個措施絶對係好事來的。內地的股民唔會淨係可以買上去,仲可以沽番落來,咁樣會係邁向成熟的市場的正面的一步。

行埋呢步,睇來內地好快就會有股指期貨可以炒。不過據聞起碼要過咗奧運先會考慮,怕會影響市場太多。

睇番香港個市,恆指今日反反覆覆咁跌咗 164 點。算係升咗咁多日來番個回吐啦。都好合理。

手頭的貨:

# 02823 A50 基金 - 暫賺 7%
# 13073 A50 基金 call 輪 - 暫蝕 5%

如果星期一 A 股走勢未轉好,隻 A50 call 輪可能會考慮止蝕。要睇番定市場的氣氛先。個人仍然認為上證指數今期應該可以升上去 4000 點或以上。

由於下星期奧運聖火會運到嚟香港,可能個市會升番浸賀一賀佢都未定?

Cheers !

沒有留言:

打你個電郵地址,收維京人最新的網誌更新:

Delivered by FeedBurner

HSI, Warrant, Warrants, Hong Kong Stock Market, HK Warrants, Warrants com, Stock Blog, Hong Kong Warrant, Warrants Hong Kong, and Warrants, Stock Warrants, with Warrants, 股票, Index, 香港 股市, 恒生 指数, 香港 股市, Stock Market, 香港 股票, Warrants Trading, Options Warrants, Stock Purchase Warrants, Stock Warrant, Warrant Coverage, Bull Bear Warrants, 股票 技術 分析, Stock Technical Analysis, Technical Analysis, Technical Analysis Of, Stock Trends, Forex, Foreign Exchange